Wednesday, July 8, 2009

sygs aku laa..

comey ak bear nie?hee..comey an?huhu..suke..suke..aku syg gilak ar kt owg yg bg nie..
mmmuaaahhh..love u laa..aku dpt bear somel nie sempene annivesary kteowg yg bru setaon..
hmm..arap brpnjangan laa..amin..hee..tingat ag ouh..adess..mlu..mlu..ctenyer camnie..dye suwoh aku plih aw..p aku segan n aku soh dye jewp yg tlg plih an..p dye xmaw..dye maw aku gax yg plih..agak lme kteowg kt kdai 2..masalahnyer aku xtaw maw plih yg ane..siyez!sume lawa2 ouh..gram aku nenok..huhu..da 2 pas xtaw maw plih yg ane aku pon uat kptusan trik dye kua jap..huhu..mlu gax laa..owg kdai 2 nenok jewp kteowg..p xkesahlaa sume 2..bialaa dowg maw nenok pon..dowg an dew mate..ye ak?hee..smbung cte td..ha..xlme 2 aku nan dye msok alek lam kdai 2..aku pon da taw maw bli yg ane..huhu..p ble dye tnye aku ckp xtaw..tahlaa..aku mlu kowt..hee..bla..bla..bla..(berbincang)..muktamad!aku da plih bear yg aku ske..2 laa baer aku n syg aku..hee..mekaseh bear bab tman an aku time mlam2..hee..

No comments:

Post a Comment